„Mulţumesc că mi-aţi umplut sufletul de dorul de a mai rămâne între voi”

Dragii mei,
Aş dori pe această cale să Vă mulţumesc pentru frumoasele şi multele felicitări pe care le-am primit personal sau prin medii cu ocazia împlinirii a 90 de ani de viaţă.
Anii îi primim de la Dumnezeu în clipa naşterii. Prin purtarea Sa de grijă şi a părinţilor mei m-am maturizat şi am primit pe calea vieţii mele îngeri păzitori: soţul meu preot, fiica mea, ginerele, nepoţii, strănepoţii, rude, nenumeraţi oameni buni, care la încercări m-au sprijinit, în clipe frumoase s-au bucurat împreună cu mine, precum şi acuma.
Mulţumesc frumos tuturora care mi-aţi oferit bucurie în aceste zile: prieteni, foşti şi actuali elevi, reprezentanţi ai instituţiilor noastre româneşti şi multora pe care nu am spaţiu să-i enumăr aici, dar ţin seama de fiecare gând bun. Mulţumesc că mi-aţi umplut sufletul de dorul de a mai rămâne între voi. Dumneavoastră – dacă aşa vrea şi Bunul Dumnezeu la care mă rog – să Vă dea fiecăruia sănătate, multe bucurii.
Cu mult drag şi recunoştinţă,

Maria Misaroş Iuhas, învăţătoare

Comentarii