Săptămâna elevilor la Liceul „Nicolae Bălcescu” din Jula

Foto: Estera Ruja, clasa a 11-a A
În ultima săptămână a lunii februarie s-a desfăşurat în şcoala noastră Săptămâna elevilor. La fel ca în fiecare an, şi de această dată am avut parte de un program interesant şi foarte variat. De luni până miercuri a fost campania de alegere a directorului-elev. Candidaţii au fost: Gheorghe Gurzău (10/A), Balázs Nagy (10/B), Bence Ungor (11/A) şi Estera Ardelean (11/B). În pauze ne adunam pe coridor, fiecare echipă la câte o masă, discutam şi încercam să inventăm lucruri cât mai interesante. Aceste trei zile au trecut într-o atmosferă foarte plăcută, personal pot să spun că m-am cunoscut cu mulţi elevi pe care până atunci nu prea îi ştiam.

Luni după amiază, în sala mare a Centrului Cultural Românesc am urmărit un film despre „Pericolele internetului”, după care am avut o discuţie liberă cu psihologul şcolii noastre, doamna Monica Rocsin Sucigan. Toată lumea şi-a putut spune liber părerea, ne-am împărtăşit experienţele plăcute şi neplăcute în legătură cu acest lucru, au fost discuţii utile şi care ne-au pus pe gânduri.
Miercuri a avut loc alegerea directorului-elev. În sala mare fiecare echipă şi-a prezentat filmul de campanie, după care fiecare candidat şi-a ţinut discursul festiv şi şi-a prezentat programul. Atmosfera a fost super, fiecare clasă s-a străduit să fie cât mai convingătoare. Până la urmă, într-o luptă foarte strânsă, a câştigat clasa a 11-a B, iar până anul viitor eu am devenit directorul-elev al şcolii noastre.



Săptămâna elevilor se încheie de fiecare dată cu mult aşteptatul Bal al Elevilor. După un cuvânt festiv a urmat dansul de deschidere al unor elevi, după care am ascultat cu mare plăcere concertul formaţiei „Pernahajderek”. Un moment foarte aşteptat a fost şi acum, aşa cum se întâmplă în fiecare an, alegerea regelui şi reginei balului. Aceştia sunt Bianca Tősér şi Csaba Cefan.


Pe cât de emoţionată pe atât de însufleţită aştept următoarele luni când, în calitate de director-elev al Liceului „Bălcescu” voi putea organiza multe programe interesante pentru colegii noştri. Printre planuri figurează îmbogăţirea emisiunilor de la radio-şcoală, organizarea zilelor sportive, descoperirea noilor talente din şcoala noastră, organizarea concursurilor literare şi muzicale pentru aceşti elevi talentaţi, etc.
Mi-aş dori ca peste câţiva ani, când ne vom aminti de anii de liceu, să ne vină în minte o perioadă plină de experienţe sufleteşti trăite cu intensitate, şi să vorbim cu multă bucurie despre „acele frumoase vremuri de demult”.
Estera Ardelean, directorul-elev al Liceului „Nicolae Bălcescu” din Jula

Comentarii