Tabăra „Păpăruga” 2012

Mai multe imagini vedeţi pe blogul taberei: http://paparugadinmicherechi.blogspot.hu/
La fel ca anul trecut, şi în vara aceasta s-a organizat „Tabăra Păpăruga”, pentru noi, micii jurnalişti din Micherechi. Tabăra s-a ţinut în zilele de 11–12–13 iulie.
Miercuri la ora 9 am sosit la sediul redacţiei „Foaia românească” din Jula. După instalarea corturilor, ne-am apucat să facem logo-ul taberei. Fiindcă asta a ţinut o vreme ni s-a făcut foame şi am mers să mâncăm. Când am terminat, am ţinut o mică pauză, în timpul ăsta am făcut fotografii, pe care le-am pus apoi pe blogul făcut de noi. Toată lumea a făcut ceva: Biuş, Diana şi Lidia au făcut poze, Naomi, Bianca, Aron, Felix şi Peti au desenat, Victor a fost criticul taberei, Csabi a fost omul de bază, Tibcsi a fost cel mai fotogenic dintre băieţi, iar dintre fete, Lidia, Carina şi Diana au fost responsabile pentru revista presei pentru radio „O voce românească", Lois şi Aliz au fost cele mai cuminţi fete, Iza ne-a arătat că e cea mai bună fotbalistă, iar Ema a fost pur şi simplu cea mai mică „Păpărugă”. Seara pe la 9 am plecat să vizităm centrul oraşului. Era tare cald, aşa că unii dintre noi s-au răcorit în fântânile din piaţa centrală, iar alţii am mâncat îngheţată. La întoarcere am primit vestea rea: că va ploua şi nu vom putea dormi în corturi, aşa că trebuie să ne mutăm cu toate ţoalele (perne, plăpumi) în clădirea redacţiei. A fost foarte fain să dormim (să dormim? cam mult spus) toţi în sala mare…
A doua zi dimineaţa ne-am sculat cam greu, dar mulţumită lui Rita ne-am trezit mai repede, fiindcă am făcut toţi împreună gimnastică. Apoi am luat micul dejun. Ne-am odihnit puţin, şi tocmai când eram încă amorţiţi de nesomn am primit o vizită: Episcopul Siluan a venit să ne vadă şi să ne întrebe cum ne simţim în tabără.
Apoi am plecat să vizităm tipografia, unde am putut să vedem cum se tipăreşte „Foaia românească” şi revistuţa noastră „Păpăruga”.
Când ne-am reîntors la redacţie, pentru că vremea s-a mai încălzit şi nici urmă nu a mai rămas după ploaia de noapte, ne-a venit ideea genială să ne stropim cu furtunul. După ce ne-am udat toţi până la piele şi ne-am schimbat în haine noi, ne-au vizitat doi doctori din Micherechi, Ilenuţa şi Ioniţa, care ne-au dat câteva sfaturi cum să avem grijă de sănătatea noastră. Înainte de cină, am avut puţin timp şi să facem nişte sandvişuri care arătau ca nişte păpărugi, pe care le-am pregătit pentru oaspeţii din acea seară. Primăriţa satului nostru ne-a adus cina: pizza pentru toţi! Ca să mulţumim pentru pizza, iar doamnei consul din Seghedin şi domnului consul din Jula pentru prăjiturile gustoase, le-am cântat imnul Păpăruga, care a fost scris şi compus pentru prima tabără. A doua noapte am dormit în corturi. Poate cam mult spus că am dormit. Am povestit până noaptea târziu. Adică până aproape de dimineaţă.
Cu sufletele îndurerate ne-am făcut bagajele, am demontat corturile şi ne-am luat rămas bun… până la anul viitor!!!

Textul relatării a fost scris de fetele mai mari de la tabără, iar fotografiile au fost făcute de toţi copiii. Fără excepţie!

Comentarii