Probe şi distracţie la balul bobocilor de la Bălcescu

Clasa a IX-a s-a pregătit mult pentru acest eveniment unic din viaţă. Fetele trebuiau să se îmbrace în costume de samurai, iar băieţii de gheşă. Spectacolul clasei a IX-a a început cu un cântec de marş, după care s-a dansat pe muzica Halenda. După dans au primit diferite probe. Una dintre cele mai interesante probe a fost construirea maşinii Flinstones din carton, cu care trebuia să iasă clasa în oraş, iar pentru a ne rămâne această amintire, am pregătit poze cu pasagerii. 
După probe toţi bobocii trebuiau să spună cele zece porunci ale bobocilor. După aceea DISCO-DISCO, BOOM-BOOM până la ora 22.00.
Antoniu Raul Morariu, Tóth Antal, clasa 9/A

***
Noi suntem elevii clasei 9/B şi am fost „Echipa 9/B watch” la balul bobocilor. În fiecare zi a săptămânii, în care s-a organizat balul, după ore ne-am pregătit pentru petrecere câte 2–3 ore. A fost foarte greu fiindcă nu am avut nici o idee la început, ce să facem? În ultimele 2 zile am întocmit o coregrafie de dans pe muzica „La Mare” şi mai multe piese muzicale.
Băieţii au avut rolul de turişti la mare, iar fetele rolul de salvamar. Băieţii au fost foarte haioşi în costume de baie pentru femei şi cu peruci. Steagul l-au făcut fetele într-o după amiază. După pregătirile cele grele am ajuns la ziua cea mai importantă pentru noi. Am avut emoţii, dar de fapt a reuşit foarte bine, păcat că nu am avut mai mulţi spectatori.
Exerciţiile nu au fost deloc grele, precum ne-au speriat colegii mai mari. A trebuit să întocmim o reţetă de mâncare românească din ingredientele care ni s-au oferit. Apoi am făcut din cartoane maşina lui Fredy din Familia Flinstones. A trebuit să facem şi decoraţii de toamnă la care fetele şi-au arătat talentul. La sfârşit am stat într-un picior ca berzele şi am făcut jurământ în faţa juriului întocmit din elevi din clasele 4, că vom fi urmaşii lor şi la lenevie şi la sârguinţă. Noi, bobocii ne-am simţit foarte bine iar acest bal va rămâne o amintire plăcută.
Samuel Gherman, clasa 9/B 









Comentarii