Connect-R la Micherechi: „Vreau să întorc înapoi din darul lui Dumnezeu”

Dacă toată vara din 2012 am fredonat „Eu vara nu dorm”, iar primăvara aceasta „Mai dă-te-n dragostea mea”, odată cu venirea anotimpului rece cântăreţul Connect-R a adus în vieţile noastre o nouă melodie sentimentală, iar de câteva zile îşi bucură fanii şi fanele cu videoclipul piesei de dragoste, „Noi ne potrivim”. Connect-R, alias Ştefan Mihalache este de următoarea părere: „Nu trebuie să ai în comun aceleaşi lucruri cu persoana iubită. Nu trebuie să vă placă aceleaşi filme, acelaşi gen de muzică sau aceleaşi culori. Important este că cei doi se iubesc şi după cum ştim contrastele se atrag. Să fie ca ying şi yang. Acesta este mesajul transmis de cel mai recent single al meu şi sper să îl ascultaţi… în doi”. Artistul mai adaugă: „În plus, piesa este o frumoasă declaraţie de dragoste, care se potriveşte oricărui cuplu de îndrăgostiţi. Sper că în acest single să se regăsească cât mai mulţi dintre voi. Mă inspir din viaţa personală, pentru că altfel nu aş fi sincer cu fanii mei”, a adăugat Connect-R.
Cu ocazia Festivalului Castraveţilor din Micherechi, înainte de concertul care a înfierbântat sute de fani, Connect-R a împărtăşit pentru cititorii Foii româneşti şi un eveniment pe care îl aşteaptă cu mare bucurie.


– Aţi mai cântat pentru români din afara graniţelor României? 
– Am cântat foarte mult la comunităţile de români din străinătate, dar visul fiecărui artist este să fie cunoscut pe plan internaţional, ca de pe plan local să se dezvolte la nivel global.
– Cum aţi reuşit să prelucraţi sufleteşte succesul enorm pe care l-aţi avut vara trecută, cu melodia „Eu vara nu dorm”, precum şi succesul continuu?
– Noi, încă din 2008–2009, am construit o micuţă fabrică de hituri, pentru că la începutul lui 2008 am scos piesa „Dacă dragostea dispare”, cu Alex Velea. Albumul „Dacă dragostea dispare” conţine 16 piese, o parte dintre acestea fiind în colaborare cu Alex, Smiley, Don Baxter şi Motzu. Piesa „Dacă dragostea dispare” a fost prima piesă hip-hop, care a rulat în heavy-rotation la radiouri, după 10 ani de pauză în care acest gen a lipsit de pe posturile naţionale. Apoi prin luna octombrie a anului 2008 a fost lansat videoclipul celui de-al doilea single extras de pe album: „Nu-ţi pierde dragostea”. Videoclipul a fost unul de imagine, alb-negru, şi a fost o piesă destul de difuzată pe urmă. A avut mare succes în cariera mea solo realizarea piesei „Burning Love”, în anul 2009, cea care urma să devină hitul anului 2009 şi să staţioneze o perioadă bună pe prima poziţie a Nielsen Music Chart, barometrul de măsurare a difuzărilor radio şi tv, şi aşa mai departe. Ceea ce nu se ştie foarte bine este momentul când eu am început. Eu am început în anul 1997, iar drumul a fost lung şi anevoios, dar pe cine interesează destinaţia, într-o călătorie aşa de frumoasă. Dacă tot m-aţi întrebat, cum prelucrez succesul acesta… Încercând să mă întorc înapoi!
– Adică?
– Adică, să întorc înapoi din darul lui Dumnezeu sau să împărtăşesc mai departe, nu să-l ţin doar pentru mine. 
– Câte concerte aveţi pe lună?
– Nu ştiu să vă zic, în jur de 3–4 pe săptămână.
– Care este publicul care vă iubeşte cel mai mult?
– Paleta este foarte largă, începe de la cei mici, de 4–5 ani, până la cei de 50 de ani. 
– Ce mai pregătiţi nou?
– Am pregătit deja „Noi ne potrivim”, o declaraţie frumoasă de dragoste pe care vă invit să o ascultaţi şi s-o vedeţi, după ce terminăm videoclipul.
– Ştim că în viaţa personală vă aşteaptă o bucurie, veţi fi în curând tătic. Atunci o să vă opriţi puţin, să staţi mai mult cu familia?
– Bineînţeles, ianuarie, februarie, sunt luni în care voi sta cu pruncul meu şi cu soţia mea. 
E.Ş.

Comentarii