Tinerii baptişti din Micherechi au dus bucurie orfanilor din Ineu de Criş

În sâmbăta din data de 29 august 2015, tinerii Bisericii Baptiste din Micherechi au vizitat orfelinatul de la Ineu de Criș, județul Bihor. Cu acest prilej au fost duse copiilor donațiile în haine, alimente, detergenți, jucării care au fost strânse ca urmare a inițiativei tinerilor bisericii. Pe această cale mulțumim tuturor celor ce s-au investit în acest proiect și au dăruit fie bani, fie alte bunuri. Menționăm că s-au strâns 70.000 ft din care s-au cumpărat alimente și detergenți.
Copiii și reprezentații orfelinatului ne-au așteptat cu bucurie. Tinerii care au participat la această acțiune au petrecut aproximativ 2–3 ore cu copiii, timp în care s-au jucat și au legat prietenii. Un ajutor deosebit de important a fost dat și de fratele Gheorghe Pătcaş, care a donat și instalat un sistem pentru irigarea plantelor din solarul orfelinatului. De data aceasta, alături de noi a participat și domnișoara educatoare Oana Simina Gherțan, care a fost impresionată de părtășia tinerilor cu acești copii orfani. La despărțire de copii am avut un timp de rugăciune și am făcut promisiunea că îi vom mai vizita.


„Veniţi binecuvântaţii Tatălui Meu de moşteniţi Împărăţia căci am fost flămând, şi Mi-aţi dat de mâncat; Mi-a fost sete, şi Mi-aţi dat de băut ,am fost gol, şi M-aţi îmbrăcat...căci ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie Mi le-aţi făcut.” (Matei 25:34–36,40)

A consemnat Andrea Maria Crețu

Comentarii