ISUS SALVATORUL: Conferinţa anuală a surorilor baptiste la Micherechi

Sâmbătă, 4 martie, Biserica Baptistă din Micherechi a fost gazda conferinței anuale a surorilor baptiste din Ungaria, sub genericul versetului din Isaia 41:10 „Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare.” În deschiderea conferinței, pastorul Petrică Crețu a salutat surorile venite din toate părțile Ungariei, dar și din România și le-a îndemnat să se asemene cu Maria și Marta alegând întotdeauna partea cea bună.
Invitata specială a acestei conferințe a fost sora Kiss Magdalena, aceasta a sfătuit surorile să își amintească întotdeauna că sunt prețioase în ochii Creatorului indiferent de vârstă sau statutul social, și le-a încurajat să continue să persevereze în rugăciune chiar și atunci când îngrijorarea apare. Cu această ocazie, surorile au fost încurajate și prin diferite mărturii legând una cu cealaltă relații de prietenie. Acest eveniment a fost împodobit și de cântările tinerilor bisericii care s-au alăturat surorilor în închinare. Pe parcursul conferinței a existat un concurs biblic ce a avut în centru femeile Bibliei, finalizat desigur cu premii.
La finalul conferinței, surorile au schimbat între ele motive de rugăciune, în acest mod continuând să țină legătura una cu cealaltă într-o armonie perfectă în ciuda distanței care le desparte purtându-se una pe alta în rugăciuni.
Ca organizatori suntem mulțumitori Domnului pentru că am avut ocazia să fim implicați în acest eveniment. Așteptăm cu nerăbdare următoarele ediții și ne rugăm ca Domnul Dumnezeu să binecuvânteze fiecare soră care a fost parte a acestei întâlniri făcând-o lumină pentru locul în care El a așezat-o. Pe această cale dorim să mulțumim tuturor celor implicați în această lucrare și spunem ca Dumnezeu să le răsplătească osteneala.
A consemnat,

Andrea Maria Crețu

Comentarii