Întâlnire de promoţie la Liceul „Bălcescu” din Jula

Sosiţi din mai multe locuri ale judeţului Bichiş, absolvenţii Liceului „N. Bălcescu” din Jula, promoţia 2002–2006 şi-au dat întâlnire sâmbătă, 6 august, în fosta lor instituţie. Organizatoarea evenimentului din Jula, Anita Berényi a fost ajutată de colega sa de clasă Adriana Rocsin.
„Am fost o gaşcă foarte bună, ne-a spus organizatoarea Anita, care s-a ţinut de cuvântul său, rostit la serbarea de bun rămas din anul 2006, că o să organizeze din cinci în cinci ani întâlnirea de promoţie. În luna aprilie a anului curent am început organizarea întâlnirii.
Am trimis 27 de invitaţii prin e-mail, după care am aşteptat răspunsurile de la ei. În scrisoare, i-am rugat să-mi transmită mesaje dacă pot sau nu participa. A sosit ziua mult aşteptată. Dintre cei 27 de colegi au participat 20, patru persoane mi-au semnalat că din anumite motive nu pot fi prezenţi, iar despre trei colegi nu am avut informaţii. Când am precizat locul şi data întâlnirii, ne-am înţeles să facem o întâlnire fără soţi sau soţii (în cazul celor care s-au căsătorit deja). La ora 17.00, în fosta sală de studii, diriginţii Mariana Oros Martin şi Maria Oroian au ţinut un scurt discurs de bun venit, după care au strigat catalogul. Fiecare a evocat cele mai importante date din viaţa lui, astfel făcând paşi spre trecut. De la ora şapte fără un sfert ne-am aşezat la o cină comună, după care s-au depănat tot felul de amintiri, în special hazlii, din perioada şcolii, ce realizări au obţinut atât profesionale cât şi familiale. Pe parcursul serii, stând la un pahar de vorbă, am ajuns la concluzia că peste cinci ani, promoţia 2002–2006 cu siguranţă din nou îşi va da întâlnirea”, ne-a mărturisit organizatoarea Anita Berényi, care actualmente îşi îndeplineşte funcţia de economistă la Primăria din Jula, iar din luna septembrie începe studiile de masterat la Facultatea de ştiinţe economice „Szent István” din Gödöllő.
A.C.

Comentarii