Primii paşi a două fete talentate în lumea muzicii pop-rock

Nici nu a început bine semestrul al doilea din anul şcolar, elevii şcolii din Jula au fost invitaţi la un concert de muzică live al formaţiei LemonLime. Din acest grup, care s-a înfiinţat cu doi ani în urmă, fac parte Juhász Ákos (tobe), Hegyesi Gábor (chitară), membrii fondatori ai acestei echipe, la care s-au alăturat nu demult două eleve, Beata Magyar (chitară bass), studentă în anul IX la Liceul „N. Bălcescu” şi Cintia Marc (voce), eleva şcolii generale româneşti din Aletea, ambele fete având rădăcini româneşti. 
LemonLime a dat în seara zilei de joi, 23 ianuarie, pe scena Centrului Cultural Românesc din Jula un spectacol inedit. Trupa celor patru şcolari a încântat auditoriul cu piese de muzică pop şi rock. Toţi spectatorii au rămas impresionaţi de spectacolul oferit de tinerii talentaţi.

Beata spune că nimic nu poate fi mai relaxant pentru ea, decât muzica: „Încă de mic copil am fost pasionată de muzică. În urmă cu trei ani, de ziua mea, am primit un cadou să particip la ore de chitară la cântăreţul Kontor Tamás (fost participant la concursul Megastar). Acest cadou pe care l-am primit de la familia mea mi-a adus posibilitatea să cânt în grupul LemonLime. Mentorii noştri sunt Kontor Tamás şi Hőgyes Elek, care au fost alături de noi şi la concert, ne-au ajutat foarte mult. Pe scenă nu am avut emoţii, am fost foarte sigură pe mine. M-am bucurat că pot să cânt pentru prietenii mei, pentru familia mea”, ne-a mărturisit Beata. 

Numele elevei Cintia Marc este cunoscut pentru micherecheni, deoarece în anul trecut a cântat pe scena Festivalului Castraveţilor. Cintia este elevă de clasa a şaptea la şcoala generală din Aletea. Din anul 2012 ia parte la ore particulare de muzică. Ajungând la finala concursului „Vocea mea” din anul respectiv, Cintia a câştigat premiul special. La prima vedere, ai putea crede că Cintia este o fetiţă sfioasă, însă lucrurile nu stau chiar aşa, ne-a mărturisit că nu are probleme cu timiditatea. Pentru viitor îşi doreşte din tot sufletul să devină o cântăreaţă renumită.
Grupul LemonLime va concerta şi la acest sfârşit de săptămână, vineri, 31 ianuarie, cu începere de la ora 20.00, la „Rock-Vígadó” din Jula.
A.C.

Comentarii