Designerul Janet Jurca a câştigat locul III la un concurs naţional de modă

Vineri, 26 septembrie, la Centrul Cultural “Vam Design Center” din Budapesta a avut loc un fashion show, care a adus mare succes pentru tânăra româncă Janet Jurca, pe care v-am prezentat-o în numărul trecut al Foii româneşti. La concursul naţional intitulat „Femina.hu White Caviar 000”, Janet Jurca, originară din satul Bedeu, a câştigat locul trei. 
– În luna iunie a anului curent a fost publicat un concurs, intitulat „Femina.hu White Caviar 000” al cărui scop a fost sprijinirea designerilor tineri, dar totodată a însemnat şi o şansă pentru a ne putea prezenta talentul în cadrul unui show de modă exclusiv. Până pe 30 iunie, fiecare participant a trebuit să întocmească trei desene pentru concurs, în care eu am încercat să exprim ce înseamnă caviarul de diamant. La sfârşitul lunii iulie am fost înştiinţată că dintre cele 200 de desene ale designerilor renumiţi, desenul meu a intrat în topul primelor 20 cele mai reuşite creaţii. După mai multe consultaţii, juriul a decis care dintre cele trei desene să fie realizat. Nu numai rochia dar şi accesoriile de pe modelul meu au fost creaţiile mele. Sunt foarte mândră de lucrul acesta, ne-a spus Janet, câştigătoarea premiului pentru tinerii designeri de modă.
A.C.




Comentarii