Compuneri ale bobocilor: Prima lună în noua mea şcoală

Clasa 9/A
Pe 31 august, odată cu începerea noului an şcolar, a început o nouă etapă a vieţii mele, când, copleşită de emoţie, am intrat în sala mare a Centrului Cultural Românesc din Jula, la serbarea anului nou şcolar 2015/2016. Aşadar de anul acesta sunt elevă în clasa a 9-a la Liceul „Nicolae Bălcescu” din Jula.
Cred că acelaşi sentiment l-au avut şi ceilalţi colegi ai mei, erau cu toţii timizi, am intrat într-o atmosferă nouă şi necunoscută, nu am avut o astfel de experienţă şi era foarte ciudat să fiu undeva unde atunci am intrat prima dată. Emoţiile din prima zi s-au spulberat destul de repede, deja în prima săptămână am început să facem cunoştinţe noi şi să ne împrietenim cu ceilalţi. Eu sunt elevă în clasa a 9-a A, diriginta mea este prof. Mariana Oros Martin. Dumneaei a făcut totul ca să ne cunoaştem mai bine între noi, ne-am jucat, am avut oră de comunicaţie, pentru a ne apropia unii de alţii cât mai uşor.
Acum de o săptămână încoace am început să ne pregătim pentru balul bobocilor, unde fetele şi băieţii vor avea costumaţii şi roluri diferite.
Profesorii şi elevii de aici sunt foarte înţelegători şi ne ajută la nevoie pe noi cei mai noi din şcoală. Am ales acest liceu pentru că vreau să învăţ cât mai bine limba română şi mi-aş dori ca pe viitor să-mi continui studiile în România.
Până acum am avut doar experienţe plăcute aici, la noua mea şcoală. Îmi place mult la şcoală, îmi place la cămin şi am colege drăguţe. Mă bucur foarte mult că am făcut această alegere şi mă bucur că sunt alături de mulţi prieteni de-ai mei buni.

Lidia Miron, elevă în clasa a 9-a A

Comentarii